מרוצה מהמצב; השר אליהו: "הדברים מתקדמים בכיוון הנכון"

    אסתי פלד No Comments on מרוצה מהמצב; השר אליהו: "הדברים מתקדמים בכיוון הנכון"

    השר עמיחי אליהו במהדורה המרכזית: "אין לי אפילו טיפת תסכול. לא חשבתי שזה יהיה ביום. הכנס הזה בע"ה יהיה מאוד משמעותי בחקיקה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המורשת, עמיחי אליהו (עוצמה יהודית), אומר הערב (שני) לאבי מימרן במהדורה המרכזית, כי אין בו "אפילו טיפת תסכול" ביחס להתנהלות הממשלה. "לתחושתי הדברים מתקדמים בכיוון הנכון. לא חשבתי שהכל יקרה ביום".

    "הכנס הזה בע"ה יהיה מאוד משמעותי בחקיקה", פתח אליהו. "אני יודע שמתכוונים לקדם הרבה מאוד חוקים כמו עונש מוות למחבלים ושלילת קצבאות. אנחנו צריכים לייצר איזונים במערכת שנבנתה פה במשך שלושה עשורים. הקואליציה הזו תביא הרבה ברכה בכנס הקרוב".

    ביחס למחלוקות עם שאר חלקי הממשלה, אמר: "לא כולם הצביעו לעוצמה יהודית. כל אחד בחר את נציגיו וזה מאלץ אותנו להגיע לאיזונים. לכן אנחנו מתכנסים לחוקים הכי דחופים. לתחושתי הדברים מתקדמים בכיוון הנכון".

    לדבריו: "עצם זה שיש לשר לביטחון לאומי תשעה מיליארד שקלים לטיפול בביטחון האישי ונראה את התוצאות בחודשים הקרובים…"

    הוא הבהיר: "אין לי אפילו טיפת תסכול. לא חשבתי שזה יהיה ביום. לא חשבתי שנתקן את המערכת המשפטית בשלושה חודשים.  במשך עשורים התקדמו פה קצינים בעלי תפיסת עולם מסוימת ואת זה צריך לשנות. זה לא קורה ביום אחד. השינוי מתבקש וייעשה. איתמר אמר בכל כנסי הבחירות שזה לא יקרה ביום אחד".

    על הפגנת הימין מול הפגנת השמאל: "זה הקול של העם. לא תגנבו את הבחירות ולא תשתיקו ותדרסו את הציבור באמצעות השליטה בתקשורת. לא תייצרו פה שנה ופילוג ותפרקו את העם. יש פה מסע תעמולה של כל האליטה ששולטת בתקשורת ובמדינה בפועל".



    0 תגובות